За результатами розгляду звернень мешканців м. Івано-Франківська Відділенням встановлено, що суб’єкти підприємницької діяльності, які займаються роздрібною торгівлею офтальмологічними виробами, одягом та текстильними виробами, розміщують на вітринах магазинів неповну інформацію рекламного змісту щодо надання знижок при покупці товарів.
Як відомо, основними принципами реклами є: законність, точність, достовірність, використання форм та засобів, які не завдають споживачеві реклами шкоди. Реклама не повинна підривати довіру суспільства до реклами та повинна відповідати принципам добросовісної конкуренції.
Згідно з чинним законодавством, реклама про акційні знижки на товари повинна містити відомості про місце, дату початку і закінчення знижки цін на продукцію, розпродаж, а також про співвідношення розміру знижки до попередньої ціни реалізації товару. Реклама стимулює зацікавленість споживачів до певного товару, тому повідомлення неповних відомостей може надавати переваги перед іншими суб'єктами господарювання, які здійснюють діяльність на ринку.
На виконання рекомендацій адміністративної колегії територіального відділення суб’єктами підприємницької діяльності доповнено зміст реклами інформацією про терміни та умови надання знижок на товари, чим припинено недобросовісну конкуренцію.