• A-
    A+

Інформація щодо попередніх висновків у справі № 63/3-02-31-2022 про порушення законодавства про захист економічної конкуренції

Опубліковано 03 листопада 2022 року о 08:00

Відповідно до пункту 26 Правил розгляду заяв і справ про порушення законодавства про захист економічної конкуренції, затверджених розпорядженням Антимонопольного комітету України від 19 квітня 1994 року № 5, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 06 травня 1994 року за № 90/299 (в редакції розпорядження Антимонопольного комітету України від 29 червня 1998 року № 169-р) (із змінами), Західне міжобласне територіальне відділення Антимонопольного комітету України повідомляє наступне.

Розпорядженням адміністративної колегії (далі – Колегія) Західного міжобласного територіального відділення Антимонопольного комітету України (далі – Відділення) від 30.08.2022 № 63/34-рп/к розпочато розгляд справи № 63/3-02-31-2022 за ознаками вчинення ПЖКГ, дій, що полягають у встановленні в технічних умовах на приєднання об’єкта споживача (замовника) до централізованих систем водопостачання та водовідведення умови про обладнання водомірного вузла лічильником води виключно класу точності «С» або «В» та умови погодити технічні умови з усіма службами, що мають підземні комунікації в м. Моршин, які не передбачені чинним законодавством України, порушення законодавства про захист економічної конкуренції, що передбачене частиною першою статті 13 та пунктом 2 статті 50 Закону України

«Про захист економічної конкуренції», а саме, зловживання монопольним (домінуючим) становищем на ринку надання послуг з централізованого водопостачання та водовідведення, в частині видачі технічних умов на приєднання до мереж централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, що може призвести до ущемлення інтересів споживачів, які були б неможливими за умов існування значної конкуренції на ринку.

За результатами збирання та аналізу доказів у справі № 63/3-02-31-2022 про захист економічної конкуренції складено подання з попередніми висновками від 02.11.2022 року № 63-03/160п, яке вноситься на розгляд Колегії Відділення.

Відповідно до подання з попередніми висновками адміністративній колегії Західного міжобласного територіального відділення Антимонопольного комітету України запропоновано:

  • Визнати, що підприємство житлово-комунального господарства Моршинської міської ради («Інформація, доступ до якої обмежено») відповідно до частини першої статті 12 Закону України «Про захист економічної конкуренції» за результатами діяльності впродовж часового періоду: січень 2019 року - листопад 2022 року займало монопольне (домінуюче) становище на ринку надання послуг з централізованого водопостачання і водовідведення в частині видачі технічних умов на приєднання до мереж централізованого водопостачання та централізованого водовідведення в межах території розташування діючих розподільчих мереж централізованого водопостачання та

централізованого водовідведення у м. Моршин Стрийського району Львівської області, які перебувають у власності та користуванні підприємства житлово-комунального господарства Моршинської міської ради із часткою 100 відсотків.

  • Визнати, що дії підприємства житлово-комунального господарства Моршинської міської ради («Інформація, доступ до якої обмежено»), які полягають у встановленні в технічних умовах на приєднання об’єкта споживача (замовника) до централізованих систем водопостачання та водовідведення умови про обладнання водомірного вузла лічильником води класу точності «С» та умови погодити технічні умови з усіма службами, що мають підземні комунікації в м. Моршин, які не передбачені чинним законодавством України, є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції, що передбачене частиною першою статті 13 та пунктом 2 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», а саме, зловживання монопольним (домінуючим) становищем на ринку надання послуг з централізованого водопостачання і водовідведення в частині видачі технічних умов на приєднання до мереж централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, що може призвести до ущемлення інтересів споживачів (замовників послуг), які були б неможливими за умов існування значної конкуренції на ринку.
  • Відповідно до статті 52 Закону України «Про захист економічної конкуренції» за порушення, наведене в пункті 2 резолютивної частини цього подання, накласти на підприємство житлово-комунального господарства Моршинської міської ради («Інформація, доступ до якої обмежено») штраф у розмірі, згідно з чинним законодавством.
  • Зобов’язати підприємство житлово-комунального господарства Моршинської міської ради («Інформація, доступ до якої обмежено») припинити порушення законодавства про захист економічної конкуренції, зазначене в пункті 2 резолютивної частини цього подання.

Одночасно повідомляємо, що 14.11.2022 року о 10 год. 05 хв. у приміщенні Західного міжобласного територіального відділення Антимонопольного комітету України (вул. Коперника, 4, м. Львів) відбудеться розгляд справи № 63/3-02-31-2022 про порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Більше за темою

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux