Адміністративною колегією Закарпатського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України прийнято розпорядження про початок розгляду справи за ознаками вчинення приватним підприємством «Науково виробнича фірма «Благоустрій-М» та комунальним підприємством Міжгірської селищної ради «Чисте Міжгір'я» порушення законодавства про захист економічної конкуренції, у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів під час підготовки та участі у трьох процедурах публічних закупівель послуг з прибирання та підмітання вулиць, проведених Міжгірською селищною радою у 2018 році.
Аналіз документів та інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель та наданої, зокрема, на вимоги Відділення, можуть свідчити, що під час підготовки тендерних пропозицій для участі у Процедурах закупівель між Відповідачами відбувався обмін інформацією щодо узгодження тендерних пропозицій, що заборонено законодавством.
Наразі триває збір доказів у справі.
Адміністративною колегією Закарпатського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України прийнято розпорядження про початок розгляду справи за ознаками вчинення Мукачівським комунальним підприємством «Мукачівводоканал» дій, що містять ознаки порушення законодавства про захист економічної конкуренції, передбаченого пунктом 2 статті 50, частиною першою статті 13 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді зловживання монопольним становищем на ринку видачі технічних умов на підключення до мереж централізованого водопостачання та водовідведення, що призвело до ущемлення інтересів споживача шляхом включення до технічних умов вимоги щодо заміни існуючого водомірного вузла на лічильник класу «С».
Наразі триває збір доказів у справі.
Адміністративною колегією Закарпатського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України надано ТОВ «Медичний центр «Діамед» та ТОВ «Медичний центр «Плюсмед» обов’язкові до виконання рекомендації про припинення дій, що містять ознаки порушення законодавства про захист від недобросовісної конкуренції. Відділенням встановлено, що Підприємства розповсюджували на власних веб-сайтах в мережі Інтернет відомості про свою господарську діяльність з використанням терміну «КЛІНІКА».
Однак, відповідно до норм законодавства, дані Товариства не є лікувально-профілактичними закладами, що входять до складу науково-дослідних закладів або підпорядковані медичним науково-дослідним закладам, не є однопрофільними кафедрами вищих закладів освіти, які співпрацюють з відділенням клінічного закладу для надання медичної допомоги та наукової і навчально-виховної роботи, що дає підставу для використання терміну «КЛІНІКА».
Оскільки такі дії містять ознаки порушення законодавства про захист економічної конкуренції, Відділенням надано рекомендації про припинення вищезазначених дій.
Адміністративною колегією Закарпатського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України рекомендовано Свалявській міській раді та її виконавчому комітету припинити дії, що містять ознаки порушення законодавства про захист економічної конкуренції, у вигляді легітимації органом місцевого самоврядування вчиненого суб’єктом господарювання порушення законодавства про захист економічної конкуренції шляхом здійснення належного контролю за формуванням тарифів на послуги з вивезення та захоронення твердих побутових відходів. А саме - затвердження необґрунтованих тарифів на послуги з вивезення та захоронення твердих побутових відходів.
Адміністративною колегією Закарпатського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України рекомендовано Яношівській сільській раді припинити дії, що містять ознаки порушення законодавства про захист економічної конкуренції у вигляді антиконкурентних дій органу місцевого самоврядування, внаслідок яких окремим суб’єктам господарювання створюються дискримінаційні умови порівняно з конкурентами, що може призвести до спотворення конкуренції на ринку.
А саме: встановлення для суб’єктів господарювання, які здійснюють свою діяльність на одному товарному ринку єдиного підходу при визначенні ставок земельного податку.