Західне міжобласне територіальне відділення Антимонопольного комітету України за результатами здійсненого дослідження встановило, що Управління інфраструктури та промисловості Рівненської ОДА:
- повторно укладало тимчасові договори про організацію перевезень пасажирів на автобусних маршрутах загального користування, що не виходять за межі Рівненської області, з перевізниками без проведення конкурсу у січні – вересні 2024 року;
- не проводило конкурс з визначення перевізника для здійснення пасажирських перевезень на автобусних маршрутах загального користування, що не виходять за межі Рівненської області у січні – вересні 2024 року.
У зв’язку із зазначеним, розпорядженням адміністративної колегії Західного МТВ АМКУ від 24 грудня 2024 року № 63/157-рп/к розпочато розгляд справи.
За її результатами, адміністративна колегія Західного МТВ 21 серпня 2025 року прийняла рішення, яким визнала:
- дії Управління інфраструктури та промисловості Рівненської обласної державної адміністрації, які полягають в повторному укладенні тимчасових договорів про організацію перевезень пасажирів на автобусних маршрутах загального користування, що не виходять за межі Рівненської області, з перевізниками без проведення конкурсу у січні – вересні 2024 року, що не передбачено чинним законодавством України, порушенням законодавства про захист економічної конкуренції, що передбачене пунктом 3 статті 50 та частиною першою статті 15 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді дій органу влади, які призвели до недопущення конкуренції на ринках надання послуг з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування;
- бездіяльність Управління інфраструктури та промисловості Рівненської обласної державної адміністрації, що полягає у непроведенні конкурсу з визначення перевізника для здійснення пасажирських перевезень на автобусних маршрутах загального користування, що не виходять за межі Рівненської області у січні – вересні 2024 року, порушенням законодавства про захист економічної конкуренції, що передбачене пунктом 3 статті 50 та частиною першою статті 15 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді бездіяльності органу влади, що призвела до недопущення конкуренції на ринках надання послуг з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування.
В ході розгляду справи Управління інфраструктури та промисловості Рівненської ОДА припинило порушення законодавства про захист економічної конкуренції.