17 грудня 2024 року Західне міжобласне територіальне відділення Антимонопольного комітету України розпочало справу у зв’язку з наявністю у діях виконавчого комітету Луцької міської ради ознак порушення, передбаченого пунктом 3 статті 50, частиною першою статті 15 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді антиконкурентних дій органу місцевого самоврядування, в частині дій, що можуть призвести до обмеження конкуренції на ринку розміщення зовнішньої реклами.
Відділення встановило, що дії виконкому, які полягають у встановленні у «Порядку розміщення зовнішньої реклами на території Луцької міської територіальної громади», затвердженому рішенням від 13.03.2024 № 172-1, неправомірних вимог щодо отримання дозволу на розміщення зовнішньої реклами (кольорову фотокартку розміром 10см*15см з комп’ютерним макетом рекламного засобу на фоні оточуючої забудови на аркуші формату А4 за формою згідно з додатком 4 до Порядку, належним чином засвідчені суб’єктом господарювання у двох примірниках; ескіз рекламного засобу з конструктивним рішенням, виконаний спеціалізованим підприємством, установою, організацією, що мають відповідних кваліфікованих виконавців; топогеодезичний знімок місця розташування рекламного засобу (М1:500) з прив’язкою місця розташування рекламного засобу визначений додатком 3 до Типових правил, за формою згідно з додатком 5 до Порядку, засвідчений підписом та печаткою відповідального за топогеодезичне знімання (для наземних ЗЗР - з нанесеними мережами підземних інженерних комунікацій) у двох примірниках; після розташування рекламного засобу подання робочому органу фотокартку місця розташування рекламного засобу розміром не менш як 10 см х 15 см за формою згідно з додатком 6 до Порядку у 2 примірниках), можуть призвести до обмеження конкуренції на ринку.
Тому Відділення розпочало розгляд відповідної справи.